Αθήνα
|
Νέα Υόρκη
|
Λονδίνο
|
Τόκυο
|
|
|
|
|
|
|
|
Συνέντευξη της κ. Κωνσταντίνας Πολίτη στο e-iatros.gr
|
Δρ. Κωνσταντίνα Πολίτη
- Πρόεδρος Επιτροπής Αιμοδοσίας
Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.Κ.Ε.Α.)
- Αμ. Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών
- Επιστημονική Σύμβουλος του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.
- Υπεύθυνη του Συντονιστικού Κέντρου Αιμοεπαγρύπνησης (ΣΚΑΕ)
|
|
|
Αναφορά κλήσεων και εμβολιασμών 13/01/2010
|
|
|
|
 |
| Βοήθεια στην Αϊτή
Το e-iatros.gr στέκεται αρωγός στους πληγέντες.
Τηλέφωνα επικοινωνίας με το Υπουργείο Εξωτερικών:
2103681212
2103681730
2103681350
Ανακοινώθηκε ο τραπεζικός λογαριασμός για την κατάθεση εισφορών για την ανθρωπιστική βοήθεια και είναι: 2341131478, ΙΒΑΝ GR8701000230000002341131478 στην Τράπεζα της Ελλάδος ή σε άλλες τράπεζες με χρήση του ΙΒΑΝ.
|

|
 |
Δελτίο Τύπου ΣΥΝ για τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού για τις ΜΕΘ
Γνωρίζουμε ότι όλα δεν μπορούν να γίνουν από τη μια μέρα στην άλλη. Ωστόσο, η κυβέρνηση πρέπει να κατανοήσει ότι το Δημόσιο Σύστημα Υγείας της χώρας βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση και δεν υπάρχουν περιθώρια για επικοινωνιακούς χειρισμούς και μόνον.
Αυτό που οι πολίτες περιμένουν είναι έργα και μόνον έργα. Δευτέρα, 28/12/2009
|
Επικείμενη κατάθεση τροπολογίας σχετικά με την πολιτική του φαρμάκου
Δελτίο τύπου σχετικά με την τροπολογία από τους Υπουργούς Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για τον καθορισμό της πολιτική της Κυβέρνησης για το φάρμακο, στο πλαίσιο των δηλώσεων που είχαν κάνει οι τρεις Υπουργοί σχετικά με το θέμα. Τρίτη, 16/12/2009
|
Σύνοδος Υπουργών Υγείας στις Βρυξέλλες
Δελτίο τύπου σχετικά με την εκπροσώπηση της Ελλάδας από την Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κα Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, στη Σύνοδο Υπουργών Υγείας στις Βρυξέλλες. Τετάρτη, 2/12/2009
|
  |
| Τα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο στο πάγκρεας |
| Όσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν σήμερα ερευνητές. Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο, προκύπτει από μελέτη σε δείγμα 60.000 εθελοντών, η οποία διεξήχθη στη Σιγκαπούρη. Τρίτη, 09/02/2010 |
| Περισσότερα » |
| Το υψόμετρο βοηθά στην... απώλεια βάρους |
| Αν κουραστήκατε να ακολουθείτε όλες αυτές τις βασανιστικές δίαιτες και τα εξαντλητικά γυμναστήρια για να χάσετε κιλά, ίσως ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε κάτι άλλο: να ζήσετε σε κάποιο ψηλό βουνό, αφού, σύμφωνα με μια νέα γερμανική επιστημονική έρευνα, η διαβίωση σε μεγάλο υψόμετρο μειώνει την όρεξη και επιταχύνει τον μεταβολισμό του οργανισμού και έτσι ο άνθρωπος χάνει κιλά. Τρίτη, 09/02/2010 |
| Περισσότερα » |
| Οι κινεζικές αρχές έκλεισαν γαλακτοκομικές επιχειρήσεις |
| Οι κινεζικές αρχές, που ερευνούν νέες υποθέσεις επιμολυσμένου γάλακτος, έκλεισαν γαλακτοκομικές επιχειρήσεις στα βορειοδυτικά της χώρας και κατέσχεσαν 72 τόνους γάλα σε σκόνη με προσθήκη μελαμίνης, ένα βιομηχανικό σκεύασμα που το 2008 είχε προκαλέσει τον θάνατο σε τουλάχιστον έξι παιδιά Τρίτη, 09/02/2010 |
| Περισσότερα » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|